Peabs Leverantörsportal

Leverantörsportalen är ett stöd för att underlätta samarbetet och hantering av dokument mellan Peab och våra leverantörer i samband med upphandling.

I vår Leverantörsportal kan du som leverantör: 

  • se pågående förfrågningar till vilka ni är inbjudna via portalen
  • hämta bilagor till förfrågningar, avtal och avrop
  • acceptera eller tacka nej till att delta i en upphandling

När du blir inbjuden till en upphandling får du via e-post en länk och inloggningsuppgifter till portalen.

Support

Ditt användarnamn samt lösenord har du fått i två separata mail då du blev inbjuden till Peabs Leverantörsportal.

Har du glömt ditt lösenord klicka på knappen "Glömt lösenord" på inloggningssidan till Leverantörsportalen.

Har du tekniska problem vänligen använd webbformuläret för support.

Här hittar du vanliga frågor och svar gällande Peabs Leverantörsportal.

Leverantörsportalen bör öppnas i webbläsaren Internet Explorer.

Vanliga frågor

Här har vi samlat ofta förekommande frågor och svar om fakturor, reklamationer, ID06-kort till arbetsplatsen med mera.

Fakturering

Peab tar i nuläget emot E-fakturor och webbfakturor. Läs mer om detta och annat som är viktigt att tänka på vid fakturering.

ID06-kort på arbetsplatsen

Alla som vistas på någon av Peabs arbetsplatser ska bära sitt ID06-kort synligt.

Vi använder cookies. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används.